söndag 29 juni 2008

Onsdagen den 25 juni

Jaha, nu var det min tur. David var helt pigg och frisk och jag kände mej som en urvriden disktrasa som med jämna mellanrum behövde vridas ur ytterligare. Ingen möjlighet för några utfärder. Där rök planerna för ett besök på Eden Project.

Karin, David och Alex tog bussen in till St Ives och hade en trevlig dag där, ömsom i stan ömsom på stranden. Tyvärr var det inte varmt nog i vattnet för några bad. Jan och jag stannade i stugan, jag mesta tiden i sängen. Inget kul men heller inget att göra något åt.

Karin och David hade köpt med sej lite mat som Jan sen tillagade, den första middag som tillreddes där.

Inga kommentarer:

Om mig

Fånigt stolt mormor till Alex och Tristan och farmor till Poppy och Eddie, entusiastisk men inte särskilt skicklig stickare och Munskänk sen ett antal år. I am a very proud grandmother of Alex, Tristan, Poppy and Eddie, entusiastic but not very skilful knitter and very interested in wine.